"سه راز من برای کارآفرینی موفق"

ملکه بلامنازع (و بنیانگذار) نام تجاری زیبایی میلیارد دلاری ، Huda ، کلاس های اصلی را در مورد خصوصیات شگفت آور مورد نیاز برای راه اندازی یک تجارت به ما می دهد (بدون پس انداز زندگی لازم است)

برای هودا کاتان ، بنیانگذار Huda Beauty ، توانمندسازی زنان از طریق وبلاگ زیبایی او این فلسفه بود که یک رابطه عاشقانه ساده با آرایش را به یکی از سریعترین مارک های زیبایی در جهان تبدیل کرد. اکنون با توجه به ارزش Huda Beauty بیش از 1 میلیارد دلار و در سال 2020 به بازار عرضه پوست ، Huda نکات اساسی خود را در مورد چگونگی رفتن از تأثیرگذار تا ساختن مشاغل شما در کمتر از یک سال به اشتراک می گذارد.

زیبایی هودا

1. شما باید با شور و شوق به برند خود اعتقاد داشته باشید
‘دوست داشتن کارهایی که انجام می دهید عنصر اصلی است ، بنابراین با این سؤالات اساسی شروع کنید: چرا می خواهم یک تجارت شروع کنم؟ آیا صنعت را به اندازه کافی دوست دارم که 24/7 زندگی کند و نفس بکشد؟ آیا من به اندازه کافی علاقه مندم که زیبایی را دنبال کنم؟ به شخصه من همیشه به افراد آرایش می کنم و در مورد محصولات زیبایی صحبت کردم زیرا این همان چیزی است که من در مورد آن علاقه مندم. اگر به محصول اعتقاد ندارم ، نمی توانم آرایش در اینستاگرام تبلیغ کنم. اگر من از مردم می خواهم که برای محصولات Huda Beauty هزینه کنند ، باید واقعاً باور داشته باشم که بهترین ها را ایجاد کرده ایم. "

2. با تیم وفادار خود را احاطه کرده و مسئولیت های خود را با آنها به اشتراک بگذارید
‘برای مقیاس کردن مشاغل خود ، باید مسئولیت ها را به دیگران واگذار کنید و یک فرهنگ قوی برای شرکت برقرار کنید. این یعنی داشتن تیمی وفادار و پشتیبان. من تمام خانواده ام را درگیر کرده ام زیرا این یک محیط مثبت و مهربان است و به افرادی نیاز دارم که بتوانم به آنها اعتماد کنم. من از راه اندازی یک برند زیبایی خیلی ترسیدم زیرا انتظار داشتم که بقیه صنعت چاق باشد. اگر من همیشه با نگرش روبرو شوم ، فوراً آن را در جوانه می زنم. به هیچ وجه نمی توانم این رفتار را تحمل کنم. "

مرجع:ثانیکالا


برچسب‌ها: پوست شفاف،لطافت پوست،دکتر پوست،مراقبت پوست،مراقبت مو،پوست براق،،

بازدید:

[ ]